DnD Příběh: Guilda Růžové Růže
Jako DM vedu dvě kampaně:
- Hlavní epickou kampaň, výpravu za zlomky artefaktu boha dobré magie Solinára. Tento artefakt pak potřebují k boji proti zlu, které se probouzí.
- Vedlejší kampaň, když někdo z hlavní kampaně nemůže (případně pro nováčky) – Norbertova Guilda, která je spíše doplňující kampaní skládaná s dílčích příběhů, kde nevadí, když se hráči a postavy střídají.
Následující stručný příběh je právě z této druhé (guildovní) kampaně – přibližně 3 hodiny z našeho sezení.
Zde je krátký kontext. Sezení před tím hráči hledali ztracenou osobu, kde bylo podezření únosu. Nakonec našli padoucha, který má únosy na svědomí – lord Abdul Krahulik. Bohužel se jim vyjednávání nepovedlo, jelikož jedna z postav měla být mezi unesenými. Tato postava utekla a zbytek utekl do guildy.
Druhý den na guildu zaútočila skupina goblinů a hobgoblinů, kteří tím přišli vyřídit pozdravy od lorda. A zde nastává problém. Lord posílil ochranu svého sídla, najmul skupinu rytířů. Dostat se k němu nyní by byla sebevražda. Skupina tedy vyhledala svůj kontakt – trpaslíka Orsika, tajemného obchodníka s „laskavostmi“. Orsik jim nabídnul kontakt, který by mohl jejich problém s lordem vyřešit, ale musí tomu kontaktu dopředu slíbit budoucí služby a podepsat mlčenlivost. Jelikož jim nic jiného nezbývalo, tak na tuto možnost přistoupili.
Po tom, co všichni podepsali smlouvu o mlčenlivosti, je průvodce z Růžové Růže vybídnul, aby jej doprovodili na náměstí, kde má připravený odvoz.
Když v jeho doprovodu dorazili na nejrušnější místo města TradeValley, čekal tam na ně velký kočár tažený třemi černými koňmi. Nebylo to žádné obyčejné plemeno, ale podle srsti a majestátního dojmu šlo poznat, že se jedná o prestižní hřebce. Po nastoupení do vozu zjistili, že okna jsou zatmavěná, že nejde vidět ven – tedy cesta bude velkým tajemstvím.
Po dlouhé – zhruba desetihodinové – cestě dorazili na místo, kde povoz zastavil. Když vystoupili, tak byli uprostřed náměstí, které mělo všechny vstupy hlídány. Tyto hlídky netvořili řadoví strážci města, ale podle vzhledu ostřílení žoldáci, kterým se městský pochůzkář těžko vyrovná.
Průvodce je vedl směrem k velkému paláci, který vypadal skoro jako by v něm měl žít král. Kolem si všímali nějakých stánků, snad nějaký černý trh? Možná lepší se moc nerozhlížet.
V paláci byli pak vedeni do hlavního sálu, kde po červeném koberci šli přímo k trůnu, zde na ně čekala šéfka celého kriminálního cechu. Kroky jim zpestřovaly výkřiky a praskání bičem. Kolem zdroje nepříjemných zvuků nakonec museli projít. Muž přivázán ke sloupu dostával jednu ránu za druhou. Jeho záda byla pokryty krvavými ranami od biče.
Jakmile nebožáka minuli, ustali před trůnem. Bičování na chvíli ustalo. Na trůnu seděla žena – tiefling. Její růžová pokožka vypadala hedvábně a hýčkaně. Havraní vlasy po ramena s oranžovým melírem, ze kterých se tyčily lehce zkroucené rudé rohy.
Její oděv představovala černá kožená tunika s délkou pod žebra a hlubokým výstřihem, černá kožená sukně nad kolena a černé těžké boty.
Její plameně rudé oči pohlédly směrem k bičovanému, gestem rukou naznačila vykonavateli muk, že to může ukončit. Odložil tedy bič, vytáhnul dýku, přistoupil k týranému a… podříznul jej. Jeho muka a život skončily.
„Dotyčný porušil smlouvu o mlčenlivosti,“ pošeptal rozklepaným hlasem průvodce skupině. Pak se trochu vzdálil.
Šéfka vstala a představila se: „Jsem Barbie, hlava cechu Růžové Růže.“ Poté začalo „vyjednávání“. Barbie skupině přislíbila, že se o problém s lordem postará. Pokynula pohledem na jednoho ze služebných kouzelníků, který poslal magicky zprávu o problému, který je třeba vyřešit.
Po krátké audienci se skupina vrátila do kočáru a vyrazili na cestu zpět. Chvíli se oklepávali z toho, co zažili. Nakonec je však přemohla únava a usnuli.
Když dorazili zpět do Tradevalley, bylo zde nějaké pozdvižení. Spousta lidi si něco mumlala a šla do směrem k sídlu lorda Krahulika. Skupina se infiltrovala do davu a spatřila, co oči veřejnosti upoutalo. Lord Krahulik visel na laně z okna s podříznutým hrdlem. Na ulici ležely mrtvoly jeho strážců a rytířů. Barbie slib splnila – postarala se o problém s lordem Krahulikem.
Dodatek:
Barbie jméno nebylo vybráno z důvodu aktuální filmové novinky. Toto jméno uvedl jeden z hráčů v hlavní kampani jako dcerušku pro svoji postavu, o které mluvil jako o svojí malé holčičce. Asi si dokážete představit pohledy hráčů, když její jméno bylo odtajněno a došly jim vazby na postavu z hlavní kampaně :D.